5 Haziran 2015 Cuma

KITAP AGACI ALMANYA 1. BULUSMASI / FRANKFURT



Biz "Kitap Agaci Almanya" üyeleri icin uzun zamandir bekledigimiz gün geldi ve sonunda ilk bulusmamizi Frankfurt´ta gerceklestirdik :)
Toplamda 13 kitapsever dolu dolu bir gün yasadik. Önce bir cafeye oturup kahvelerimizi ictik ve birbirimize hediyelerimizi verdik. Özellikle el yapimi kitap ayraclari beni cok mutlu etti... Ve tabii Derya´dan ismimize özel Kitap Agaci Almanya kupalari... Kitaplar, defterler, ayraclar, cikolatalar, takilar ay ay ay... Cok cok güzeldi her biri... Özellikle bir gün öncesi dogum günüm oldugu icin, benim icin ayri bir mutluluktu...



 

 Ahu ve ben dogum günü cocuklari idik :)
 
Daha sonra hep birlikte Türk Kitabevi´ne gittik ve deyim yerindeyse oralari talan ettik :) Eh, özellikle benim gibi uzaktan gelenler icin bulunmaz bir nimetti bu. Firsat bu firsat deyip "Alinacaklar Listesi"ni cikarttim, ellerinde bulunanlari aldim. Mesela Zülfü Livaneli´nin son cikan kitabi "Konstantiniyye Oteli"ni... Mutluyum...
 
 






En son bulusacagimiz yer olan "Simit Sarayi"na ulastik. Yine yeni kitapsever arkadaslar tanimak, onlarla samimi bir sohbet ortami kurabilmek cok güzeldi...(Cay ve simitin lezzetini söylemiyorum bile..mmm..) Cok icten bir ortam olustu. Hepsini cok sevdim. Birbirinden farkli karakterler olan bizi, kitap sevgisi bulusturdu.
 
Siirler okundu, kitaplardan alintilar paylasildi; kitap cekilisi yapip o günün hatirasi olarak birbirimize notlar yazdik. Dolu dolu gecen her gün gibi bitmesin istedik... Ben cok mutlu ayrildim bu bulusmadan. Özellikle gurbette kafana uyan arkadas bulmak cok zor. Bu acidan kendimi cok sansli hissediyorum...
 




 Katilan herkese tesekkürler! Daha nice bulusmalara.... :)



 


2 yorum:

  1. Gercekten cok güzel bir gün yasadik. En kisa zamanda tekrar bir araya geliriz insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Bu temennimi başlığı "Kitap Ağacı Almanya1.Buluşması" yazarak dile getirdim. Nice 2. 3.,13.,15. buluşmalara!!! :)

      Sil