5 Nisan 2016 Salı

MART FAVORİLERİ 2016 ♡♡



Mart ayı da bitti, sıra bu ay severek kullandığım ürünlere ve benim sevip sizlere de tavsiye etmek istediğim şeylere... Önce makyaj ve bakım ürünlerinden başlıyorum:

Manhattan Cosmetics Last& Shine Ojeler:

Bir süre Önce fırça ve kutusunu değiştiren manhattan markasının ojeleri hem güzel renk veriyor, hem kalıcı, hem de uygun fiyatlı. Benimkilerin ikisi hediye geldi, renkleri çok şık.











Real Techniques Setting & Angled Brush:

Bu ikisini bu ay aldım setting fırçayla aydınlatıcı, diğeriyle bronzlaştırıcı uyguluyorum. İkisi de güzel ürünler.

















The Balm Mary Lou- Manizer :


Tamam tamam biliyorum zaten hepinizde var bu ürün, ben de bu ay aldım işte. Ne olmuş yani?? :) Açtığımda biraz korkmuştum florasan gibi parlamayalim diye, ama rengi olsun uygulaması olsun her şeyiyle tam "olmuş". Çok parlamak isteyen iki üç kat da uygulayabilir. 

Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer:
Çikolata renkli, çikolata kokulu ve mat olan bu bronzlaştırıcıyı çok sevdim bu ay. Hele uygularken mis gibi kokuyor :)
Ben deneme boyu aldım, içinde aylarca yetecek kadar ürün var zaten.


NYX Butter Gloss, Revlon Ultra HD Matte Lip Colour:

Son zamanlarda likit rujlarda patlama oldu, her marka harıl harıl yeni ürünleri piyasaya sürüyor. Bu sene beni en çok heyecanlandıran ürün Revlon un mat likit rujları oldu. İpek gibi sürüşü var, kokuları ve renkleri de mükemmel. Bendeki Devotion ve Flirtation. Flirtation'ı özellikle sevdim, tam bahar- yaz rengi! Bu rujları uygulamadan dudaklarınızın nemli olmasına dikkat edin çünkü malum mat rujlar çatlak dudakları daha da kötü gösteriyor. Ürünün tek eksi yanı bu oldu bende...




 Nyx e gelirsek, mat likit rujlardan uygulamadığım yani dudaklarımın kuru olduğu zamanlarda bunu kullandım şeker renkli, kokusu tadı da şeker gibi, adı da kendi gibi seker:)










Yves Rocher Hair Repair Oil : 


Bu babassu, jojoba ve macademia içeren saç bakım yağını haftada 1-2 kez banyodan önce kuru saçlara (özellikle uçlara) uygulayıp 10 dk bekletiyorsunuz, daha sonra normal şekilde saçınızı yıkıyorsunuz. Silikonsuz ve %99 u doğal ürünlerden oluşuyor imiş. Ben memnun kaldım, kuru saçlilara tavsiye ederim. 








Tarte Cosmetics Double Duty Beauty Eye & Cheek Palette: 
Tarte'ın bahar koleksiyonundaki bu göz& yanak paletine bayıldım. Bir defa mis gibi kokuyor. Renkleri günlük kullanıma uygun. (Ben Classic Courage aldım bir de gece makyajina uygun olanı var) Paketi desen beni al diyor, golden kutunun üzerinde mor renk "She dreamed, she believed, she succeeded" , (hayal etti, inandı ve başardı) yazıyor. Tasarımına bayıldım. İçinde iki mat üç parıltılı toplam beş adet far, bir de çok açık gül kurusu allık var. Aynası da yeterince büyük yani tam çantaya atmalik, seyahate yanına almalik. Zaten bu seride her ürün çift taraflı, adından da anlaşılacağı gibi "double duty" çift görevli. 

Ulta Nemlendirici Çorap:

Markasını hatirlayamadigim bu çoraplar içinde aloavera barındırıyor, banyodan sonra giydiginiz zaman ayaklarınızı nemlendiriyor. Ben ekstra krem de sürüyorum sonra bu çorapları giyiyorum. Yumuşacık oluyor. :)

Ipsy Mart Çantası:

Geçen ay üye olduğum Ipsy nin mart ayında gelen makyaj çantasının içine her şey sıgıyor:) Rengi de bahara uygun olduğundan favorilerime girmeye hak kazandı :)  Cantayi ve icindekileri merak ediyorsaniz : ipsy mart cantam

Gelelim bu ay en sevdiğim filmlere. Bu ay bir çok yerli- yabancı film izledik ama içlerinden ikisi favorim oldu. 

The Danish Girl
Eddie Redmayne ve Alicia Vikander
1920'li yıllarda Danimarka'da ünlü bir ressam olan Einar Wegener (Eddie Redmayne) erkek olarak dünyaya gelip Gerda Wegener (Alicia Vikander) ile bir erkek olarak evlense de kendisini kadın gibi hissetmektedir. Kendisi gibi ressam olan eşi Gerda'ya bir gün kadın model olarak poz verdikten sonra karşı cinsten ikinci bir kişiliğe bürünmeye başlar.


Senin Hikayen: 


Selma Ergeç ve Timuçin Esen
Genç ve çalışan bir çift kariyerleri açısından bir dönüm noktası yaşarken, ciddi bir hastalığı olduğunu öğrenen annelerinin ise tek bir isteği vardır, babaanne olmak. Bu herkes için henüz kavuşulması uzak bir hayal iken hamilelik müjdesi gelir. Ancak bu gerçekten bir müjde midir? Maddi durum, annenin hastalığı, anne-baba olma sorumluluğu… Bir bebek bütün hayatları nasıl değiştirir… (Sırf hamile olduğum için beğenmiş de olabilirim, bu konuda tarafsız olamayacağımı) :)





En sevdiğim kitaplar:

Bu ay beş kitap okumuşum. İçlerinden seçmek zor olsa da, 
Yaşar Taşkale'den Üzüm ve Diğer Şeyler ve 
Rauda Jamis'ten Frida Kahlo Aşk ve Acı 
kitapları favorilerimden oldu. Yakında bu iki kitabın kendimce yorumlarını paylaşacağım.

Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder