19 Ağustos 2015 Çarşamba

KARADENIZ TATIL NOTLARIM

Giresun

Bu temmuz tatilimizi aile ziyareti olarak kullandik. Yakinda A.B.D´ye tasinacagimiz icin ailemizi gitmeden görüp hasret giderelim istedik.

Giresun´a yakin yerleri de gezdik tabii (ORDU-TRABZON VS) Yaylalara cikip temiz hava aldik. Bol bol denize girdik. Bu konuda Ordu´nun Persembe ilcesinin plajlari ve denizi mükemmel. Yolunuz karadenize düserse sahil yolunu tercih edin. Cok güzel doga ve deniz manzarali kafeler cay bahceleri de sizi bekliyor olacak... Bizim ugrak yerimizdir coktan beri Persembe.

Ordu - Persembe yolu güzelliklerinden Hoynat Adasi

Ordu´da uzun zamandir merak ettigim teleferikle Boztepe´ye cikma macerasini da sonunda gerceklestirdim, mutluyum :) Almanya´da da bol bol teleferige binmistim ama Ordu´daki kadar yüksek ve korkuncuna ilk kez bindim. Bir de gece yarisi saat 11 de böyle bir cilginlik yaptik ama degdi. Boztepe manzarasi her zamanki azametiyle karsiladi bizi. Tabi oralar ben gitmeyeli bayagi gelisip güzellesmis. Ailenizle sevdiklerinizle gidilebilecek, iyi vakit gecirilebilecek mekanlar yapilmis. 
Boztepe / Ordu

Giresun yaylalarinda da sehirdeki asiri sicak ve rutubetten kacip doga ile bas basa kalma imkanimiz oldu. Yoldaki güzellikleri de durup izlemeden ve fotograflamadan edemedik tabii ki... :)

 Giresun yayla yollari



Kockayasi Tesisleri

Tamdere, Kümbet, Kockayasi gittigimiz yaylalar oldu. Özellikle Kockayasi tesisleri, dogayla uyumlu mimarisiyle sizi ve ailenizi bekliyor. Memleketimde böyle güzelliklerin yapildigini görmek beni cok mutlu etti dogrusu. 

Giresunun sahilini, özellikle de günesin batisini öyle özlemisim ki... Nerdeyse her aksam sahile inip günesin batisini doya doya izledim.



 Giresun´un merkez plajlarinin yani sira benim en severek gittigim yerlerden bazilari Bulancak yolunda Ofran, Espiye´de Uluburun, Tirebolu´da Yilgin Plajlari. Yolunuz düserse benden size ufak birer tavsiye niteliginde olsun.
Ulubururun Plaj

Bu sene baslayan bir güzellikten daha bahsedeyim. Seneler önce yasaklanan Mavi Tur geri geldi :) Hem de bu sefer adaya adim atabiliyor, bu karadenizin üzerinde insan yasayabilen tek adasini, Giresun Adasini (Aretias) rehberler esliginde gezebiliyorsunuz. Biz saat 6 daki geziyi tercih ettik, martilarin cigliklari esliginde bu tarih kokan adayi gezdik. Deniz, günesin batisi, sehrin manzarasi...  Tek kelimeyle harikaydi.


Adadan manzaralar



Her güzel sey gibi tatil de cabucak bitti... Bize de fotograflarla anilar kaldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder