19 Ocak 2016 Salı

AMERIKA´DA KIRTASIYE ALISVERISIM - STATIONERY HAUL


Beni bilen bilir, kücüklügümden beri bir kirtasiye hayranligi vardir bende. Okuldan cikinca millet bakkala ben kirtasiyeye kosardim her gün- yeni ürünler gelmis mi diye:)

Almanya´dayken carsi gezmelerimizde kitapciya ugrayalim deyip yanimdaki kisi catlayana kadar kitapci gezdigim de dogrudur...

Uzun zamandir tanidigim kitap agaci almanya üyeleri arkadaslarimla birbirimize böyle seyler yollayip sevinip sevindiriyoruz. Kendim gibi insanlar bulmak ne güzel!

Amerika`ya tasindigimizda da ilk arastirdigim sey nerde kitapci, kirtasiye, postane var oldu :) Iste bunlar da o arastirmanin meyveleri:)


En cok hosuma giden bu oldu sanirim.
Bu bir liste. Arkasinda magneti var.
Buzdolabina yapistirip eksikleri yazabilirsiniz.
Ya da büroda masada yer kaplamaz mesela.
Deseni de cok hosuma gitti.

....
Bir de böyle kartli zarflar var. Icinde mesela 20 zarf, 20 kart var ve cookkk sekerler! Bunlar da sevdigim parcalardan biri oldu.

Tabi kacirir miyim kaptim bir kac tane. Bunlar özel günlere göre her ay degisiyor. Mesela yilbasinda noelle ilgili temalar vardi, su sira sevgililer gününe özel böyle kalpli cicekli temalar var... Kim bilir belki birilerine hediye de almisimdir :) :)


Bir de böyle askili minik kara tahtalar var aldiklarimin icinde. Üzerine tebesirle yazi yazilip silinebilesi cok fonksiyonel bence. Bunlari instagramda cok görüyordum ama hic bulamamistim. Karsima cikinca almaliyim dedim... :)

Cok cesitli kullanilabilir mesela mutfakta, kavanozlara asilabilir ya da duvara takilip üzerine bir seyler cizebilir, yazabilirim (menü gibi mesela) dekor olarak cok hos duracaktir.

Post-itler, mühürler, kalemler. defterler, silgiler, makas, bant, zarf da aldigim seyler arasinda.
Daha baska seyler de aldim ama onlar hediye oldugu icin, burada teshir edip süprizi bozmak istemiyorum...

Hepinize saglikli günler...

9 yorum:

  1. Coook güzeller! En cok mühürleri merak ettim ama :P
    Güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. Mühürlerin resmini yollarim üzimlersin :)

      Sil
  2. Bende üzimlemek istiyorum, aynı kökleme değil miyiz?

    YanıtlaSil
  3. Ben "birilerine" alinan hediyeler kisminda kaldim 😊

    YanıtlaSil
  4. Kırtasiye ürünlerini çok seviyorum ben de. Çok güzeller. Amerika'da çok çeşitli şeyler var çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy benim de cok hosuma gidiyor doyamiyorum oburum bu konuda birazcik :)

      Sil