11 Şubat 2015 Çarşamba

KARLI BIR SUBAT GECESI; KIS BAHCESI


  • Sayfa Sayisi: 512
  • Notum        : 4/5
  • Yayinevi      : PEGASUS


Hannah´nın okudugum bu ilk kitabını acikcasi pek bir bilgim olmadan, (sadece instagramda gördügüm bir kac fotograf ve öneriden sonra) "Kıs okuma senligi" kapsaminda almaya karar vermistim. Bazi kisiler tarafindan "pembe" olarak adlandirilan bu kitaba bence haksızlık yapilmis cünkü ben bu kitapta pembe olan bir sey göremedim.

Iki kiz kardesin birbirine hic benzemeyen hayatlari, ask hikayeleri, secimleri ve mesleklerini uzun uzun anlatan ilk yarida, özellikle büyük kardes Meredith ´in kocasiyla yasadigi mutsuzluk ve kararsizlik günlerini büyük bir ayrintiyla isleyen yazar bana biraz tekrara kacmis gibi geldi ve sıkıldım.

Bu iki kardes hayatları boyunca kendilerinden esirgenen "anne sevkati" nin, babalarının ölümüyle bir araya gelmek zorunda kaldiklarinda, nedenlerini aramaya ve hayatlarının eksik sayfalarini doldurmaya karar verirler...
Ve bunun icin kücüklükten beri bu üc kadını bir araya getiren tek seye basvururlar... Annenin masalları...

Ve bu masallar yavas yavas anlatılmaya basladiginda, gercekler de ortaya cıkar...

Savas ne berbat bir sey... Iki ülkenin politikacilari birbirine kızar ve bunun ceremesini halk ceker...
Cok aglattı... Cok da sevdim... Ama uzun bir süre daha Kristin Hannah okumayı düsünmüyorum. Savassız, barıs dolu bir gelecek olsun...
Cocuklar öldürülmesin... Seker de yiyebilsinler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder